Pardavimų valdymas
Didmeninės ir mažmeninės prekybos valdymo sistemos Odoo modulis, turi visas funkcijas reikalingas pardavimų užsakymų vykdymui, siučiamų prekių kontrolei ir proceso automatizavimui.
Pardavimų valdymo sistema susieta su sandėlio skenavimo prietaisais gaunamų prekių skenavimui (duomenų kaupikliai), sandėlio valdymo moduliu ir prekybos taškų valdymo prietaisais (POS, kasos aparatai). Taip pat yra galimybė realiu laiku siųsti prekių likučius į elektroninės komercijos platformą (web shop integracija). Susiejimas su logistikos sitemomis leidžia pasiekti maksimalų veiklos efektyvumą.
Pagrindinės funkcijos:
- pirkimo užsakymų valdymas
- skenuojamos gaunamos ir siunčimos prekės
- prekių likučiai matomi realiu laiku
- pardavimų užsakymų administravimas
- užsakymų importas iš tiekėjų sistemų
- sandėlio procesų kontrolė
- lipdukų (kodų) spausdinimas iš sistemos
- terminų kontrolė
- automatinis prekių likučių palaikymas
- partijų (galiojimo laiko) priskyrimas
Privalumai:
Pardavimų valdymo sistemos modulio funkcionalumai leidžia visus veiksmus, nuo pirkimo ir preikių išsiuntimo vykdyti vienoje sistemoje. Pardavimų ir pirkimo vadybininkams, sandėlio darbuojomas nebereikės kelis kartus įvesti tų pačių duomenų ir nuolat gaišti laiką spausdinant užsakymo patvirtinimus, važtaraščius ir kitus dokumentus. Sistemos sujungimas su skenavimo prietaisais pagreitina prekių gavimą ir išdavimą, maksimaliai sumažina klaidos galimybę.