Įmonės, norinčios dirbti kuo efektyviau, žino – itin svarbu palaikyti kokybišką ryšį su klientais, suprasti jų poreikius, gebėti personalizuoti paslaugas ir pasiūlymus. Būdų, tai padaryti, yra ne vienas. Vis dėlto, informacinių technologijų amžiuje šiam darbui puikiai pasitarnauja CRM sistemos (angl. Customer Relationship Management). Jos leidžia įmonėms veiksmingiau valdyti pardavimus, optimizuoti rinkodaros kompanijas, greičiau reaguoti į klientų užklausas ir pan.
Pastaraisiais metais, verslų akiratyje vis dažniau atsiduria Odoo CRM. Tai – vienas iš daugelio Odoo verslo valdymo sistemos modulių, pasižymintis lankstumu ir siūlantis plačias naudojimosi galimybes. Odoo CRM sistema leidžia įmonėms efektyviai valdyti pardavimų procesus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę, didinti pardavimų efektyvumą.
Kaip jau užsiminėme, Odoo CRM modulis pasižymi lankstumu, o savo vartotojams siūlo plačias naudojimosi galimybes. Dabar aptarkime pagrindinius šios sistemos privalumus:
Be jau aptartų privalumų, Odoo CRM pasižymi dar keliais svarbiais aspektais, kurie daro šią sistemą itin patrauklią verslams. Vienas iš jų – išplėstinės analizės ir ataskaitų teikimo galimybės. Odoo CRM leidžia lengvai generuoti įvairias ataskaitas apie pardavimus, klientų elgseną, rinkodaros kampanijų sėkmę ir kitus veiklos rodiklius. Šios ataskaitos padeda vadovams priimti informacija pagrįstus sprendimus ir greitai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų.
Verta paminėti, kad Odoo CRM turi galimybę integruoti ir el. pašto modulį, padedantį kurti bei siųsti personalizuotus laiškus klientams.
Galime reziumuoti, kad Odoo CRM yra galingas ir lankstus įrankis, kuris padeda įmonėms ne tik efektyviai valdyti klientų santykius, bet ir optimizuoti visą pardavimų procesą. Sistemos integracija su kitais Odoo moduliais, platus funkcionalumas, lengvas naudojimas ir pritaikomumas pagal individualius poreikius, daro ją idealiu pasirinkimu įvairaus dydžio įmonėms, nes visa įmonės veikla yra vienoje programoje.