Odoo sandėlio valdymo sistema

Sklandus, efektyvus sandėlio darbas – vienas iš pagrindinių verslo sėkmės „recepto“ komponentų. Odoo sandėlių valdymo sistema, skirta tiek mažiems verslams, tiek didelėms įmonėms – inovatyvus, skaitmenizuotas sprendimas,  galintis padėti efektyviai valdyti verslo procesus nuo pirkimo ir prekių priėmimo į sandėlį iki pardavimo ir pristatymo klientui. 

Odoo atsargų apskaitos modulis padės Jums efektyviai planuoti, vykdyti ir analizuoti įmonės veiklą kiekviename sandėlio valdymo proceso etape. O, pasirinkus bendradarbiavimą su mumis,  patyrusi „Sandas“ komanda pasirūpins Odoo verslo valdymo sistemos galimybių pritaikymu prie individualių Jūsų verslo poreikių.

Kuo Odoo sandėlių valdymo programa gali būti naudinga ir Jūsų verslui?

  •     Dėl realiu laiku gaunamų duomenų – spartesnis ir efektyvesnis užsakymų surinkimo procesas.
  •     Tikslūs sandėlio likučiai, matomi visada, nelaukiant metinės inventorizacijos.
  •     Dėl sandėlio valdymo procesų automatizacijos – gerokai mažiau klaidų kasdieniame sandėlininkų darbe.
  •     Intuityviai, paprastai naudojama ERP programa, kurios valdymą nesudėtinga perprasti ir naujiems sandėlio darbuotojams.
  •     ERP sandėliams lankstumas, leidžiantis rinktis tik tas funkcijas, kurios atitinka įmonės veiklos specifiką ir dydį.  
  •     Daugiau klientų, patenkintų Jūsų teikiamų paslaugų/parduodamų prekių kokybe.

Pirkimai Ir pardavimai

Naudodami plačioms automatizavimo galimybėmis išsiskiriančią Odoo verslo valdymo sistemą sandėliams, ne tik padidinsite atsargų valdymo kontrolę, bet ir pagerinsite klientų aptarnavimą.

  • Pardavimų pasiūlymai/užsakymai
  • Kainų klientams nustatymai, nuolaidos
  • Pirkimų tiekėjams valdymas
  • Įvairūs atsargų valdymo procesai: pardavimas iš sandėlio, pardavimai užsakant.
  • Pardavimų savikainos, maržų skaičiavimas
  • Pristatymo terminų sekimas

Sandėlio apskaita

Odoo ERP sistema sandėlio apskaitai leidžia realiu laiku matyti prekių likučius bei sekti prekių judėjimą. Naudojantis atsargų kontrolės funkcionalumu, galima automatiškai valdyti atsargų kiekį sandėlyje.

  • Atsargų FIFO apskaita.
  • Daugelio sandėlių palaikymas (kelių sandėlių valdymas).
  • Prekių judėjimas.
  • Partijų palaikymas.
  • Atsargų lygio palaikymas sandėlyje.
  • Inventorizacija.
  • Analitinė atsargų analizė.
  • Konsignacinė prekyba.
  • Automatizuota kaštų apskaita.

Verslo analizė

Sandėlių valdymo integracija su kitais Odoo moduliais (užsakymų valdymas, buhalterinė apskaita ir kita) ne tik gerokai palengvina tiekimo skyriaus darbą, bet ir supaprastina analitinių verslo procesų atlikimą.

  • Analitinė atsargų analizė.
  • Ataskaitų ir grafikų redaktorius.
  • Veiklos monitoringas (angl. „Dashboard“).
  • Įvairių formatų ataskaitos.
  • Skolų valdymas – įvairių lygių priminimai.
  • Garantinis aptarnavimas, remontas.
  • Prekių nuoma.

Produktai

Tai – vienas iš svarbiausių Odoo atsargų valdymo modulių, leidžiantis analizuoti informaciją apie kiekvieną produktą ar paslaugą: produkto pelningumą, susijusius pardavimus ar pirkimus, produkto kokybę, atsargų lygį, vidutinę savikainą, pelną ir kita.

  • Įvairūs matavimo vienetai.
  • Produktų variantai
  • Įvairūs kainoraščiai
  • Pakuočių valdymas
  • Integracija su kaštų apskaita ir buhalterija
  • Produktų pelningumo ir savikainos analizė
  •  Individualus verslo valdymas su Odoo

    Abejojate, ar dėl specifinės veiklos arba kitų niuansų, susijusių su vystomu verslu, Odoo verslo valdymo sistema – pats tinkamiausias pasirinkimas ir Jums? Lankstumas, leidžiantis rinktis tik individualiu atveju reikalingus modulius bei jų atliekamas funkcijas – vienas pagrindinių Odoo privalumų bei išskirtinumų, lyginant su kitomis verslo valdymo sistemomis.

    Susisiekite su mūsų profesionalų komanda jau dabar. Susipažinę su Jūsų įmonės situacija bei turimais pageidavimais, objektyviai pasiūlysime individualiu atveju efektyviausius verslo valdymo sistemos (VVS) Odoo sprendimus. Ir, žinome, profesionaliai bei operatyviai atliksime visus techninius darbus, reikalingus jų įgyvendinimui