Scroll Top

ODOO CRM

Įmonės, norinčios dirbti kuo efektyviau, žino – itin svarbu palaikyti kokybišką ryšį su klientais, suprasti jų poreikius, gebėti personalizuoti paslaugas ir pasiūlymus. Būdų, tai padaryti, yra ne vienas. Vis dėlto, informacinių technologijų amžiuje šiam darbui puikiai pasitarnauja CRM sistemos (angl. Customer Relationship Management). Jos leidžia įmonėms veiksmingiau valdyti pardavimus, optimizuoti rinkodaros kompanijas, greičiau reaguoti į klientų užklausas ir pan. 

Pastaraisiais metais, verslų akiratyje vis dažniau atsiduria Odoo CRM. Tai – vienas iš daugelio Odoo verslo valdymo sistemos modulių, pasižymintis lankstumu ir siūlantis plačias naudojimosi galimybes. Odoo CRM sistema leidžia įmonėms efektyviai valdyti pardavimų procesus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę, didinti pardavimų efektyvumą.

ODOO CRM sistemos privalumai

Kaip jau užsiminėme, Odoo CRM modulis pasižymi lankstumu, o savo vartotojams siūlo plačias naudojimosi galimybes. Dabar aptarkime pagrindinius šios sistemos privalumus:

  • Odoo CRM sistema skirta įvairaus dydžio ir sektoriaus įmonėms. Ją nesunku pritaikyti pagal individualius verslo poreikius. 
  • Sistema pasižymi stipria integracija su kitais Odoo moduliais. Tai reiškia, kad įmonės vienoje platformoje gali valdyti ne tik klientų santykius, bet ir kitus susijusius verslo aspektus, tokius kaip tiekimo grandinė, pardavimai, gamyba, buhalterinė apskaita, elektroninė prekyba ir kt.
  • Padeda skatinti pardavimus. Odoo CRM yra efektyvi priemonė analizuojant klientų poreikius, fiksuojant bendravimą, planuojant susitikimus, segmentuojant klientus, ruošiant pasiūlymus, analizuojant planuojamus pinigų srautus ir pan.
  • Padeda palaikyti gerus santykius su klientais jau po pardavimo. Odoo CRM modulyje galima integruoti ir pagalbos centro funkciją, remonto paslaugas, valdyti skundus bei garantines paslaugas. 
  • Sistema siūlo automatizuotas priminimų, užduočių ir įspėjimų funkcijas. Tokiu būdu užtikrinama, kad nė vienas svarbus pardavimo etapas nebūtų praleistas.
  • Odoo CRM sistema pasiekiama iš bet kurio įrenginio su interneto prieiga. Tai – didžiulis privalumas tiems verslams, kurie dirba su nuotolinėmis komandomis, turi daug susitikimų ir darbo kelionių. Darbuotojai gali valdyti klientų užklaustas ar netgi užbaigti pardavimus ne tik būdami biure, bet ir kitose, jiems patogiose vietose.

Papildomos Odoo CRM galimybės ir nauda verslui

Be jau aptartų privalumų, Odoo CRM pasižymi dar keliais svarbiais aspektais, kurie daro šią sistemą itin patrauklią verslams. Vienas iš jų – išplėstinės analizės ir ataskaitų teikimo galimybės. Odoo CRM leidžia lengvai generuoti įvairias ataskaitas apie pardavimus, klientų elgseną, rinkodaros kampanijų sėkmę ir kitus veiklos rodiklius. Šios ataskaitos padeda vadovams priimti informacija pagrįstus sprendimus ir greitai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų.

Verta paminėti, kad Odoo CRM turi galimybę integruoti ir el. pašto modulį, padedantį kurti bei siųsti personalizuotus laiškus klientams. 

Galime reziumuoti, kad Odoo CRM yra galingas ir lankstus įrankis, kuris padeda įmonėms ne tik efektyviai valdyti klientų santykius, bet ir optimizuoti visą pardavimų procesą. Sistemos integracija su kitais Odoo moduliais, platus funkcionalumas, lengvas naudojimas ir pritaikomumas pagal individualius poreikius, daro ją idealiu pasirinkimu įvairaus dydžio įmonėms, nes visa įmonės veikla yra vienoje programoje.