Nepriklausomai nuo to, kurioje srityje dirbama, siekiant verslo sėkmės, visi procesai, pradedant pirkimais – pardavimais ir baigiant buhalterine apskaita, turi būti tvarkomi tiksliai ir efektyviai. Pasirinkus netinkamus techninius sprendimus, tai, kas galėtų būti atliekama operatyviai ir be didesnių pastangų, gali tapti viena iš priežasčių, dėl kurių Jūsų verslas nejuda į priekį taip, kaip norėtųsi. Ar net, susidūrus su finansiniais nuostoliais bei kitais nesklandumais, ritasi žemyn.
Kokį sprendimą galime rekomenduoti? Visų verslo procesų, tarp jų – ir buhalterinės apskaitos, kuri ir yra pagrindinė šio įrašo tema – valdymo sutelkimas vienoje vietoje. „Odoo“ verslo valdymo sistema, kurios viena ryškiausių stiprybių – galimybė pritaikyti įvarius modulius prie individualių verslo poreikių, gali būti naudojama tiek atliekant kasdienes, net ir mažoms įmonėms būtinas apskaitos užduotis, tiek ir specifines, sudėtingas finansines operacijas, aktualias didesniems verslams.
Taip, žinoma. Europos Sąjungos teritorijoje sukurtą ir nuolat tobulinamą verslo valdymo sistemą Odoo, kaip buhalterijos tvarkymo sprendimą, išskiriantį tiek pagrindinių, tiek specializuotų apskaitos funkcijų įvairove, sėkmingai naudoja daug įvairaus dydžio, skirtingose veiklos srityse besispecializuojančių įmonių. Taip pat, dėl programinės įrangos suderinamumo su nacionaliniais VAS (verslo apskaitos standartais) – ir verslai Lietuvoje, dalies kurių, džiugu, Odoo partneriai esame mes – Sandas.
Odoo apskaitos moduliai yra integruojami su kitais šios verslo valdymo sistemos moduliais (pavyzdžiui, pardavimais, atsargomis, gamyba ir kita), taip užtikrinant sklandesnį, produktyvesnį darbą bei efektyvesnį, tikslesnį galutinį rezultatą.
Konkrečių modulių pasirinkimas priklauso nuo individualių įmonės poreikių. Pastarieji gali būti pasitelkiami tiek įprastų kasdienių apskaitos užduočių, tiek specifinių, sudėtingų analitinių operacijų atlikimui. Bankų integracijos, skolų sudengimo operacijos, PVM mokesčių valdymas, ilgalaikio turto apskaita, analitinė apskaita, pelno nuostolio ir balanso ataskaitos: tai – tik nedidelė dalis galimybių, kurias Jūsų verslo finansų valdymui gali pasiūlyti Odoo.
Susipažinę su Jūsų verslo specifika, kasdienėje veikloje kylančiais iššūkiais bei ateities tikslais, galėtume konkrečiai atsakyti, kokių Odoo apskaitos modelių diegimas būtų efektyviausias sprendimas individualiu Jūsų atveju. Apskaitos modulių kiekis ir įvairovė priklauso nuo įmonės dydžio, veiklos srities bei aktualių apskaitos darbų. Jei, pavyzdžiui, mažiems verslams gali pakakti bazinių Odoo modulių, skirtų tokių kasdienių apskaitos darbų atlikimui, kaip darbo užmokesčio apskaita, darbo laiko apskaitos žiniaraštis, sąskaitų registravimas ir pan., tai didelės įmonės susiduria su gerokai sudėtingesnėmis apskaitos užduotimis.
Klientams, nusprendusiems, jog būtent Odoo diegimas ir naudojimas, leidžiantis vienoje platformoje sutelkti ir efektyviai valdyti visus verslo procesus, tarp jų – ir buhalterijos tvarkymą, jų atveju yra racionaliausias variantas, galime pasiūlyti įvairius Odoo apskaitos modulius. Neabejotinai vienas svarbiausių, nepriklausomai nuo įmonės veiklos krypties ar dydžio, yra „iSAF“ modulis, reikalingas tvarkant buhalterinę apskaitą pagal Lietuvos Respublikos finansinės apskaitos įstatyme įtvirtintus reikalavimus.
Kiti mūsų siūlomi apskaitos moduliai:
Lankstumas, funkcionalumas, plačios integracijos galimybės, tikslumas, operatyvumas, intuityvus, paprastas naudojimas.. Tai – tik keli privalumai, kuriais pasižymi Odoo, kainos atžvilgiu, lyginant su alternatyviomis verslo valdymo sistema (VVS), neabejotinai galinti būti vadinama vienu efektyviausių programinės įrangos sprendimų.
Kalbant apie šios programinės įrangos pasitelkimą apskaitos tvarkymui, galima išskirti ir daugiau konkrečių finansų sričiai aktualių privalumų.