Odoo – tai verslo valdymo sistema, padedanti optimizuoti įmonės komunikacijos kanalus ir galinti realiu laiku atvaizduoti verslo rodiklių ataskaitas. Ji veikia moduliniu principu, todėl šią programą nesunku individualizuoti pagal kiekvienos įmonės poreikius. Tai reiškia, kad Odoo sistemos kaina gali varijuoti, priklausomai nuo to, kokie yra pirkėjo lūkesčiai.
Įprastai, Odoo paslaugų kaina (angl. TCO – Total Cost of Ownership) apima šiuos komponentus:
- Licencijos. Tai mokestis už teisę naudotis pasirinktais moduliais ir vartotojų skaičių.
- Talpinimas. Serverių nuoma, duomenų saugojimas, prieigos paslaugos ir kt. Kaina gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto hostingo sprendimo.
- Priežiūra. Tai išlaidos, skirtos programinės įrangos palaikymui, atnaujinimams, klaidų taisymui, pagalba naudojantis programa.
- Įgyvendinimas. Išlaidos, į kurias įeina programinės įrangos atitikties ir poreikių analizė, diegimas, mokymai, pradinių konfigūracijų nustatymai, duomenų migravimas ir pan.
Odoo kaina apskaičiuojama remiantis kiekvienos įmonės poreikiais: būsimu sistemos naudotojų skaičiumi, pasirinktų modulių kiekiu, palaikymo paslaugų pobūdžio ir kitais svarbiais komponentais.