UAB „BALTNETOS KOMUNIKACIJOS“

98

UAB „Sandas“ siūlo Odoo (seniau OpenERP) verslo valdymo sistemos pritaikymo kliento poreikiams, diegimo ir mokymo paslaugas. Mūsų klientui įdiegėme Odoo verslo valdymo sistemą. Pagrindinės funkcijos: CRM (santykių su klientais valdymas), sutarčių valdymas, sąskaitų faktūrų automatizuotas išrašymas, automatinis pranešimų siuntimas.

Baltneta – inovatyviausia informacinių technologijų ir duomenų perdavimo paslaugų kompanija Lietuvoje. Teikiame kompleksines duomenų centrų, interneto, IT priežiūros bei telefonijos paslaugas, skirtas šiuolaikiniam verslui.

baltnetos logo

Pranešimas spaudai

Pasaulyje vis labiau populiarėja Odoo – verslo valdymo sistema (ERP angl. Enterprise Resource Planning). Tai programinė įranga, kuriama atvirojo kodo pagrindu, diegiama daugiau negu 50 šalių. Ši sistema kuria verslui pridėtinę vertę, jungdama, gerindama verslo procesus įvairiose srityse: pardavimų, finansų, tiekimo grandinės, projektų valdymo, gamybos, paslaugų ir kt. Dėl atvirojo kodo sistemoje nėra licenzijų mokesčių ar įvairių apribojimų.

UAB „Baltnetos komunikacijos“ technikos direktorius Audrius Žemgulis teigia, kad „IT (informacinių technologijų) versle itin svarbus momentas turėti visus verslo procesus apimančią ir patogią sistemą, kuria naudojantis galima būtų valdyti visas teikiamas paslaugas. Bendrovei reikėjo naujo sprendimo jos veiklai. Įmonė auganti, tad gana greitai „išaugo“ senąją programinę įrangą. Senoji turima sistema buvo kurta iš įvairių gabalėlių, sukuriant tuo metu, kai prireikdavo kokios nors funkcijos. Taip dirbant, po kurio laiko sistema atliko daugelį dalykų, bet buvo sudėtinga, lėtai plečiama ir nestabili. Pastebėta, kad įmonės procesai tapo ne itin efektyvus.

UAB „Baltnetos komunikacijos“ technikos direktorius Audrius Žemgulis pasakojo, kad: „ieškojo stiprios verslo valdymo sistemos, kurią įsidiegus būtų galima pasinaudoti jau esama pasaulyje praktika“. Odoo atvirojo kodo sistema tam puikiai tiko. Naudojama labai plačiai pasaulyje, turi savyje jau sukurtas ir naudojamas sėkmingo verslo, efektyvių procesų praktikas. Kaip įdiegėjas pasirinkta įmonė UAB „Sandas“ turinti daugiausia patirties dirbant su Odoo Lietuvoje.

Daugiausia buvo orientuojamasi į veiklos procesų apjungimą, taip stengiantis automatizuoti veiklą nuo pardavimų iki pagalbos klientams. Esama profesionalių vadybininkų ir inžinierių-technikų komanda turi turėti bendrą darbo erdvę, kurioje patogiai būtų galima apsikeisti informaciją, užsakyti ar pradėti vykdyti įvairias paslaugas.

UAB „Sandas“ pasiūlė Odoo pagalbos centrą, pardavimų ir santykių su klientais valdymo modulį (CRM angl. Customer Relationship Management), tam kad būtų patogiai renkama ir valdoma informacija apie kiekvieną klientą. Kadangi klientai perka įvairias paslaugas, svarbu buvo be didelių laiko sąnaudų išrašyti sąskaitas, pasiūlant klientams už paslaugas įvairius apmokėjimo būdus. Kaip vienas iš sėkmingos veiklos rodiklių yra ir skolų valdymas, kas šioje telekomunikacijų bendrovėje atliekama automatizuotai.

Vykdant projektą apimtos ir kitos reikalingos sritys: sandėlių apskaita, finansų valdymas, automatizuota daugelis procesų. UAB „Baltnetos komunikacijos“ numato ir toliau vystyti turimą sistemą – optimizuojant veiklą bei gerinant klientų aptarnavimą. UAB „Sandas“ direktorius Dainius Malachovskis teigia, kad Odoo sparčiai auganti ir kuriama daugelio, dabar skaičiuojama apie 700, įvairių sričių specialistų iš viso pasaulio. Kartu su stipriu partnerių tinklu aptariami galimi Odoo sistemos tobulinimo variantai, taip užtikrinant, kad ji nebus kuriama riboto vieno kurio nors įdiegėjo. Įmonė gali turėti sistemą, kuri sukurta remiantis geriausia ir naujausia pasaulyje esama praktika.