Išankstinių ir dalinių mokėjimų valdymas su Odoo 18: greičiau, skaidriau, tiksliau

Išankstiniai ir/arba daliniai mokėjimai, ypač – kalbant apie didesnes įmones – užduotis, reikalaujanti iš apskaitos specialisto dar didesnio atidumo, bandant „atsekti galus“. Tai yra – apskaitos dokumentuose užfiksuojant, kada, kokia suma, kam/už ką buvo pervesta. Tiesa, užuot buhalterį apkrovus pertekliniais darbais, kartu ir didinant galimų klaidų riziką, Odoo verslo valdymo sistemos naudojimas – bene racionaliausias sprendimas kiekvienam, kurio prioritetas – efektyvus verslo valdymas.  



Naujausia verslo valdymo sistemos Odoo 18 versija, be kitų galimybių, vartotojams siūlo patogius, funkcionalinius įrankius, skirtus išankstinių (ang. „Down Payment“), dar kitaip vadinamų avansiniais ir dalinių (ang. „Installments“) mokėjimų valdymui. Apie tai, kaip praktiškai veikia šios ERP sistemos funkcijos ir kokią naudą jos gali atnešti ne tik Jums, kaip Odoo vartotojui, bet ir klientams (tiekėjams arba pirkėjams), skaitykite šiame straipsnyje.

išankstinių

Kaip Odoo 18 išankstinių ir dalinių mokėjimų valdymas su veikia praktiškai?

Panagrinėkime, kaip asmens, atsakingo už apskaitos tvarkymą, kasdienybę gali palengvinti šie verslo valdymo sistemos Odoo 18 įrankiai.

 

Mokėjimų dalimis valdymas

 

Klientas už užsakytas prekes ar paslaugas, kurių vertė, pavyzdžiui, yra 1000 €, nori mokėti dalimis. Klientas atlieka pirmąją 300 € siekiančią įmoką.

 

  • Odoo VVS sistema gali ne tik sukurti sąskaitą, bet ir parengti dalinių mokėjimų grafiką, pačiam klientui supaprastinantį atsiskaitymo procesą.

 

  • Kiekviena gauta dalinė įmoka yra automatiškai išskaičiuojama iš bendros užsakymo sumos.

 

  • Klientui sumokėjus visas įmokas, sąskaita automatiškai pažymima kaip sumokėta.

 

Išankstinių mokėjimų (avansų) valdymas

Klientas, iš tiekėjo perka įrangą už 2000 €, įsipareigodamas 500 € sumokėti avansu.

 

  • Naudojantis Odoo verslo valdymo sistema, yra paruošiama išankstinė sąskaita faktūra.

 

  • Kliento sumokėtas avansas yra užregistruojamas sistemoje.

 

  • Parengiama galutinė sąskaita, kurioje nurodomas sumokėtas avansas ir likusi mokėti suma.

 

Žinoma, tiek vienu, tiek kitu atveju naudojama ERP sistema, pasitelkiant aptariamus Odoo 18 versijos funkcionalumus, visas įmokas prie atitinkamų sąskaitų priskiria automatiškai. Taip buhalteriui reikia atlikti mažiau darbo, kartu sumažėja ir žmogiškųjų klaidų faktorius.
Ne mažiau svarbu, jog visa informacija, susijusi sąskaitomis, tai yra – sumokėtomis įmokomis ir likusia suma, yra matoma ir klientui.  Tai užtikrina skaidrumą ir leidžia išvengti galimų nesusipratimų.

Odoo išankstinių/dalinių mokėjimų įrankių nauda    

Išankstinių (avansinių) ir dalinių mokėjimų galimybė – svari priežastis, kodėl ir Jūsų verslui turėtų būti aktualus Odoo diegimas arba atnaujinimas. Šios verslo valdymo sistemos funkcijos yra naudingos ne tik Jums, kaip Odoo vartotojui, bet ir Jūsų klientams bei tiekėjams.

 

Nauda Jūsų verslui

 

  • Galimybė greičiau, patogiau ir tiksliau tvarkyti apskaitą, sekant iš klientų gautus mokėjimus ir likusias sumas. Taip pat – tiekėjams atliktas įmokas ir sumokėti likusias sumas.

 

  • Galimybė prisitaikyti prie klientų, kuriems neretai aktualu dalinis atsiskaitymas, poreikių. Tai gali padidinti Jūsų konkurencingumą rinkoje bei atnešti didesnes pajamas.

 

  • Automatizuota, paprastai naudojama avansinių mokėjimų valdymo galimybė – vienas iš būdų, kurį galima pasitelkti, siekiant sumažinti įsiskolinimų iš klientų riziką.

 

  • Mažiau rankinio darbo – daugiau buhalterijos specialistams liekančio laiko kitoms užduotims bei gerokai mažesnė klaidų, padarytų apskaitoje, tikimybė.
 
Nauda klientams (pirkėjams ir tiekėjams)

 

  • Pirkėjai ir tiekėjai gali matyti, kokia suma buvo sumokėta/gauta ir koks yra likęs neapmokėtos sąskaitos likutis. Tai – svarbi galimybė, ne tik leidžianti išvengti galimų nesusipratimų dėl mokėjimų, bet ir didinanti verslo subjektų tarpusavio santykių skaidrumą bei ilgalaikio bendradarbiavimo tikimybę.

 

  • Klientas, pasinaudodamas Jūsų siūloma avansinio ar dalinio mokėjimo galimybe, gali įsigyti prekę/paslaugą, kurią apmokėti iš karto nebūtų pajėgus.

 

  • Esant poreikiui, Odoo verslo valdymo sistema Jūsų pirkėjui/tiekėjui gali siųsti automatinius pranešimus apie atliktas įmokas ir likusią nesumokėtą sumą. Tai – galimybė, palengvinanti ne tik Jūsų, bet ir kitos sandorio šalies apskaitos tvarkymą.

 

Taigi, išankstinių (avansinių) ir dalinių mokėjimų valdymas, prieinamas su verslo valdymo sistema Odoo 18 – daugiau nei vien paprastesnis, greitesnis apskaitos tvarkymas. Ši galimybė, dėl mokėjimų lankstumo, aiškumo bei skaidrumo, naudinga ir Jūsų klientams bei tiekėjams. Vadinasi, tai leidžia kalbėti apie efektyvesnius verslo ryšius ir bendradarbiavimo ateityje galimybę.

Pakalbėkime, kaip Odoo verslo valdymo sistema gali prisidėti prie Jūsų vykdomos veiklos pardavimų augimo. Nesvarbu, ar Jums reikalingi standartiniai ERP sistemos sprendimai, ar turite išskirtinių reikalavimų, patyrusi „Sandas“ komanda visada pasiruošusi suteikti profesionalią konsultaciją ir suteikti aktualias paslaugas, susijusias su Odoo diegimu, palaikymu, mokymu.