Išankstiniai ir/arba daliniai mokėjimai, ypač – kalbant apie didesnes įmones – užduotis, reikalaujanti iš apskaitos specialisto dar didesnio atidumo, bandant „atsekti galus“. Tai yra – apskaitos dokumentuose užfiksuojant, kada, kokia suma, kam/už ką buvo pervesta. Tiesa, užuot buhalterį apkrovus pertekliniais darbais, kartu ir didinant galimų klaidų riziką, Odoo verslo valdymo sistemos naudojimas – bene racionaliausias sprendimas kiekvienam, kurio prioritetas – efektyvus verslo valdymas.
Naujausia verslo valdymo sistemos Odoo 18 versija, be kitų galimybių, vartotojams siūlo patogius, funkcionalinius įrankius, skirtus išankstinių (ang. „Down Payment“), dar kitaip vadinamų avansiniais ir dalinių (ang. „Installments“) mokėjimų valdymui. Apie tai, kaip praktiškai veikia šios ERP sistemos funkcijos ir kokią naudą jos gali atnešti ne tik Jums, kaip Odoo vartotojui, bet ir klientams (tiekėjams arba pirkėjams), skaitykite šiame straipsnyje.
Panagrinėkime, kaip asmens, atsakingo už apskaitos tvarkymą, kasdienybę gali palengvinti šie verslo valdymo sistemos Odoo 18 įrankiai.
Klientas už užsakytas prekes ar paslaugas, kurių vertė, pavyzdžiui, yra 1000 €, nori mokėti dalimis. Klientas atlieka pirmąją 300 € siekiančią įmoką.
Klientas, iš tiekėjo perka įrangą už 2000 €, įsipareigodamas 500 € sumokėti avansu.
Žinoma, tiek vienu, tiek kitu atveju naudojama ERP sistema, pasitelkiant aptariamus Odoo 18 versijos funkcionalumus, visas įmokas prie atitinkamų sąskaitų priskiria automatiškai. Taip buhalteriui reikia atlikti mažiau darbo, kartu sumažėja ir žmogiškųjų klaidų faktorius.
Ne mažiau svarbu, jog visa informacija, susijusi sąskaitomis, tai yra – sumokėtomis įmokomis ir likusia suma, yra matoma ir klientui. Tai užtikrina skaidrumą ir leidžia išvengti galimų nesusipratimų.
Išankstinių (avansinių) ir dalinių mokėjimų galimybė – svari priežastis, kodėl ir Jūsų verslui turėtų būti aktualus Odoo diegimas arba atnaujinimas. Šios verslo valdymo sistemos funkcijos yra naudingos ne tik Jums, kaip Odoo vartotojui, bet ir Jūsų klientams bei tiekėjams.
Taigi, išankstinių (avansinių) ir dalinių mokėjimų valdymas, prieinamas su verslo valdymo sistema Odoo 18 – daugiau nei vien paprastesnis, greitesnis apskaitos tvarkymas. Ši galimybė, dėl mokėjimų lankstumo, aiškumo bei skaidrumo, naudinga ir Jūsų klientams bei tiekėjams. Vadinasi, tai leidžia kalbėti apie efektyvesnius verslo ryšius ir bendradarbiavimo ateityje galimybę.
Pakalbėkime, kaip Odoo verslo valdymo sistema gali prisidėti prie Jūsų vykdomos veiklos pardavimų augimo. Nesvarbu, ar Jums reikalingi standartiniai ERP sistemos sprendimai, ar turite išskirtinių reikalavimų, patyrusi „Sandas“ komanda visada pasiruošusi suteikti profesionalią konsultaciją ir suteikti aktualias paslaugas, susijusias su Odoo diegimu, palaikymu, mokymu.