Pardavimai, apimantys tiek prekes, tiek paslaugas – neabejotinai vienas svarbiausių procesų kiekvienos įmonės gyvenime, nuo kurio tiesiogiai priklauso vykdomos veiklos efektyvumas. Žinant, kokia didelė konkurencija, nepriklausomai nuo veiklos sektoriaus, verda tarp įmonių, sėkmingų pardavimų atlikimas – iš tiesų sudėtinga užduotis. To siekiant, svarbu ne tik parduodamos prekės ar paslaugos kokybė bei darbuotojų profesionalumas, bet ir techniniai aspektai, nuo kurių neatsiejamas ir geriausiai verslo poreikius atitinkančios verslo valdymo sistemos pasirinkimas.
Funkcionali, lanksti, paprastai naudojama verslo valdymo sistema Odoo, be kitų modulių gausos, leidžia naudotis ir inovatyviais įrankiais, skirtais pardavimų valdymui: pradedant tinkamu pirmojo kontakto su potencialiu pirkėju užmezgimu ir baigiant sėkmingai įvykdytu prekės/paslaugos pardavimo procesu. Išsamiau apie tai, kuo Jūsų verslui gali būti naudinga ši ERP sistema, suteikianti visišką pardavimų proceso kontrolės ir stebėjimo vienoje vietoje galimybę, skaitykite tolimesnėje įrašo dalyje.
Analitiniai procesai ir ataskaitos
Odoo verslo valdymo sistemos pardavimų modulis leidžia vos vienu spustelėjimu sugeneruoti pageidaujamus rodiklius (bendra pardavimų suma, konkretaus darbuotojo asmeniniai pardavimai, įmonės padalinio/regiono pardavimai ir kita) apimančias ataskaitas už tam tikrą laikotarpį (pavyzdžiui, dieną, savaitę, mėnesį ir pan.). Tokie analitiniai duomenys ne tik suteikia vertingos informaciją apie realias pardavimo tendencijas, bet ir yra svarbūs, kalbant apie galimybę, priimant racionalus sprendimus, padidinti pardavimų apimtį.
Automatinis pasiūlymų kūrimas
Lengvai, vos per kelias sekundes automatiškai sugeneruojami ir klientams išsiunčiami pasiūlymai, į kuriuos galima įtraukti papildomus, Jūsų norimus parduoti produktus. Tai – iš tiesų veiksmingas pardavimų skatinimas: klientas, susidomėjęs Jūsų pateiktu pasiūlymu, norimą prekę į savo užsakymą įsidės vos vienu klavišo paspaudimu.
Pardavimų stebėjimas realiu laiku
Tiksli informacija apie tai, kiek pardavimų buvo atlikta ir kokia yra jų būsena, gaunama automatiškai, realiu laiku, išvengiant rankinio darbo ir su tuo susijusių didesnių laiko sąnaudų būtinybės.
Klientų duomenų bazė
Odoo pardavimų valdymo modulis leidžia visą informaciją, susijusią su klientais (lokacija, įsigytos prekės/paslaugos ir kita) išsaugoti vienoje vietoje ir, prireikus, pasiekti vos kelių klavišų spustelėjimu. Tai – funkcija, skirta palengvinti užsakymų atlikimą bei svariai prisidedanti prie naujų transakcijų galimybės.
Sąskaitų išrašymas
Sąskaitas už įsigytas prekes ar paslaugas Odoo sistemoje galima sugeneruoti automatiškai ar išrašyti rankiniu būdu ir nusiųsti klientams vos kelių klavišų spustelėjimu. Dar vienas svarbus niuansas, galintis prisidėti prie greitesnio ir efektyvesnio darbų atlikimo – galimybė sąskaitas išrašyti bet kuriam, šiai funkcijai įpareigotam darbuotojui, o ne tik buhalteriui ar apskaitos specialistui.
Tai – tik nedidelė dalis funkcijų, kuriomis leidžia naudotis ši ERP programa, o, tiksliau – Odoo pardavimų modelis. Jei neradote Jūsų verslui reikalingų galimybių, kviečiame susisiekti su „Sandas“ komanda. Net neabejojame, jog, būdami ilgamečiai Odoo partneriai, galėsime Jums pasiūlyti efektyviausią verslo procesų valdymo sprendimą
Žemiau pateikti privalumai, nuo kurių neatsiejamas ne tik konkretus Odoo pardavimų modulis, bet ir, kalbant abstrakčiai, ši verslo valdymo sistema. Net neabejojame, jog tai aktualu ir Jūsų verslui, nepriklausomai nuo srities, kurioje dirbate.
Pakalbėkime, kaip Odoo verslo valdymo sistema gali prisidėti prie Jūsų vykdomos veiklos pardavimų augimo. Nesvarbu, ar Jums reikalingi standartiniai ERP sistemos sprendimai, ar turite išskirtinių reikalavimų, patyrusi „Sandas“ komanda visada pasiruošusi suteikti profesionalią konsultaciją ir suteikti aktualias paslaugas, susijusias su Odoo diegimu, palaikymu, mokymu.