Automatinis mokėjimų valdymas: kokias šio funkcionalumo naujoves atnešė Odoo 18 versija?

Odoo verslo valdymo sistema, reaguojant į besikeičiančius vartotojų poreikius, yra reguliariai atnaujinama. Naujausia Odoo 18 verslo valdymo sistemos versija, pradėta naudoti nuo 2024 metų spalio mėnesio, pasižymi įvairių naujų įrankių, naudingų  tiek pastarąją naudojančioms mažoms įmonėms, tiek ir dideliems verslams, gausa. Viena iš aktualiausių naujovių – automatinis mokėjimų valdymas, atliekamas, pasitelkiant dirbtinio intelekto (AI) ir optinio simbolių atpažinimo (OCR) galimybes.


Plačiau apie šiuos Odoo 18 atnaujinimus bei potencialią jų naudą Jūsų verslui kviečiame skaityti šiame įraše.

Automatinis mokėjimų valdymas su Odoo 18 – dar efektyvesniam Jūsų verslui

Net neabejojame, jog mūsų klientai, sėkmingai naudojantys Odoo savo versle, mielai patvirtintų: tai – ERP sistema, gerokai palengvinanti įvairių verslo procesų, pradedant sandėlio darbu ir baigiant apskaitos tvarkymu, valdymą. Su naujausios Odoo 18 versijos automatiniu mokėjimų valdymo įrankiu viskas gali vykti dar greičiau ir efektyviau.

Šio įrankio veikimas yra susietas su OCR technologija bei AI, sparčiai įsitvirtinančio įvairiose srityse, galimybėmis. Žemiau išvardintos pagrindinės (žinoma – ne vienintelės) funkcijos, prieinamos, naudojantis Odoo ERP programa.

 

  •  Automatinis banko išrašų apdorojimas. Tai – funkcija, apimanti automatinį banko išrašų importavimą ir apdorojimą. Atlikus šį veiksmą, OCR identifikuoja sąskaitose ar kituose dokumentuose esančią tekstinę informaciją ir sukuria atitinkamus įrašus.

 

  • AI naudojimas. Dirbtinis intelektas (AI), remdamasis banko išrašuose esančia informacija, pateikiama apmokėjimams tinkamas sąskaitas ar parodo rastus neatitikimus.
odoo
  • Automatinis mokėjimų priskyrimas konkrečioms sąskaitoms. Sistema, analizuodama tokią, banko išrašuose esančią informaciją, kaip, pavyzdžiui, suma ir pan., automatiškai susieja atliktus apmokėjimus su konkrečiomis sąskaitomis bei pažymi tą sąskaitą kaip apmokėtą.

 

  • Automatinis sąskaitų formavimas. Esant poreikiui, pavyzdžiui, kiekvieną mėnesį turint daug pasikartojančių mokėjimų, sąskaitos gali būti išrašomos automatiškai. Jei nėra techninės galimybės banko išrašų automatiškai importuoti į sistemą, tereikia, juo atsisiuntus, įkelti į Odoo.  

 

Beje, nei šis, nei kitas funkcionalumas, pavyzdžiui, gamybos valdymo sistema, dėl paprasto, intuityvaus valdymo, problemų nesukels niekam: nei naujiems vartotojams, nei, juolab, šią verslo valdymo sistemą jau naudojantiems. O, kilus bet kokiems klausimams, susijusiems su Odoo verslo valdymo sistema, profesionalią konsultaciją suteikti visada pasiruošusi „Sandas“ komanda.

Dirbtinio intelekto (AI) ir optinio simbolių atpažinimo (OCR) vaidmuo naujoje Odoo 18 versijoje

 

Dirbtinis intelektas (AI)

Dirbtinis intelektas (AI) – tai išmanioji sistema, gebanti automatiškai analizuoti tam tikrus dokumentus bei juose esančius duomenis, priimti savarankiškus sprendimus ir netgi mokytis iš Jūsų.

 

  • Bankinių įrašų susiejimas net ir su tomis sąskaitomis faktūromis, kurios buvo apmokėtos iš anksto ar dalimis.

 

  • Reikiamos informacijos atpažinimas iš PDF dokumentų, greitas mokėjimų išskaidymas ir gautų lėšų registravimas.

 

  • Atlikto mokėjimo paskirtyje pateiktai informacijai neatitinkant jokios esamos sąskaitos, AL pasiūlymus sukurti naują įrašą arba pažymėti kaip avansinį mokėjimą.

 

Tai – tik maža dalis dirbtinio intelekto, pasitelkiamo dar sklandesniam, tikslesniam ir greitesniam darbui su Odoo, galimybių. Ne mažiau svarbu, jog AI – imlus mokinys. Jei Odoo vartotojas atlieka kokias nors korekcijas AI atliktuose veiksmuose, kitą kartą dirbtinis intelektas toje vietoje klaidų nebedaro. 

 

Optinis simbolių atpažinimas (OCR)

 

Optinis simbolių atpažinimas (OCR) – tai technologija, ne tik leidžianti redaguoti informaciją, esančią skenuotose PDF sąskaitose, kvituose bei kituose dokumentuose, bet ir gebanti automatiškai užpildyti apskaitos įrašus ar tiekėjo sąskaitas.
Gal ir skamba sudėtingai, tačiau praktikoje viskas veikia labai paprastai. Juk tuo ir paremtas naudojimas Odoo verslo valdymo sistema.

 

  •  Į reikiamą Odoo ERP sistemos modelį vartotojas įkelia nuskenuotą dokumentą.

 

  • Odoo, pasitelkus OCR technologijos galimybes, atrenka reikiamą informaciją (pavyzdžiui, suma, data ir kita).

 

  • Atitinkami sąskaitų laukeliai užpildomi automatiškai.

 

  • Vartotojui belieka peržiūrėti, ar automatiniai duomenys yra teisingi, o, radus neatitikimų, pataisyti.

Automatinio mokėjimų valdymo su Odoo 18 privalumai

Žemiau pateiktos pagrindinės priežastys, pagrindžiančios, kodėl ir Jūsų verslui yra reikalingas Odoo 18 atnaujinimas su dar efektyvesne, AI ir OCR naudojančia automatinių mokėjimų valdymo funkcija.

 

  • Pasitelkus automatinio mokėjimo valdymo funkcionalumą, gerokai sumažėja mechaniškai (tai yra – rankiniu būdu) atliekamo darbo. Tai reiškia, jog lieka daugiau laiko kitiems darbams.

 

  • Kuo mažiau rankinio darbo, tuo mažiau klaidų. Pastarųjų tikimybę dar labiau sumažina Odoo 18 versijoje naudojamų AI ir OCR galimybės, leidžiančios tiksliau atpažinti mokėjimus.

 

  • Visi veiksmai, susiję su finansais, pradedant sąskaitų išrašymu ir baigiant gautų apmokėjimų registravimu apskaitos dokumentuose, yra atliekami vienoje Odoo sistemoje.

 

  • Geriausia, jog tiek automatinis mokėjimų valdymas, tiek kiti Odoo funkcionalumai tinka visiems – tiek mažiems verslams, tiek didelėms įmonėms.

 

Kiekvienas Odoo verslo valdymo sistemos atnaujinimas atneša vartotojams dar daugiau naudos. Automatinis mokėjimų valdymas su AI ir OCR – puikus pavyzdys, kaip Odoo 18, keliaujanti koja kojon su inovatyviausiomis technologijomis, gali prisidėti prie dar sklandesnių, greitesnių, tiksliau atliekamų darbų.