Sandėlyje esančios prekės, o, tiksliau, tinkamas pastarųjų valdymas, nesvarbu, kalbama apie gamybai naudojamas žaliavas ar galutinį produktą, turintį pasiekti klientą – neabejotinai vienas svarbiausių elementų versle, nuo kurio priklauso galutinis rezultatas. Tai yra – verslo įmonės vykdomos veiklos efektyvumas ir su tuo tiesiogiai susijęs pelningumas.
Žinoma, net ir nedidelių verslų atveju, seniai praeityje tie laikai, kai didžioji dalis sandėlininkui tenkančių darbų buvo atliekama rankiniu būdu, kuris, ne paslaptis, neatsiejamas ne tik nuo didesnių laiko sąnaudų, bet ir dažniau pasitaikančių klaidų.
Šiandien įvairių procesų automatizacija (tarp jų – ir sandėlių valdymas) bei reikiamų duomenų dalijimasis tarp skirtingas funkcijas atliekančių skyrių (gamyba, pardavimai, buhalterija ir kita) visose įmonėse, nepriklausomai nuo dydžio ar veiklos krypties, yra tapusi kasdienybe. Tam pasitelkiamos įvairios verslo valdymo sistemos, tarpusavyje besiskiriančios funkcionalumu, valdymo ypatybėmis, kaina bei kitais niuansais.
Viena iš jų, be kitų privalumų, išsiskirianti lankstumu, atsižvelgiant į individualius verslo poreikius – Odoo verslo valdymo sistema. Ši ERP sistema, be kitų įmonės veiklos procesų, gali būti pasitelkiama ir sklandžiam sandėlių valdymui: pradedant nuo prekių atvykimo į įmonės sandėlį kontrolės ir baigiant punktualiu gaminių pristatymu klientui.
Odoo sandėlio valdymo modulis, šią ERP sistemą naudojančiųjų žodyne vadinamas „Atsargomis“ – lankstus, išmanus sprendimas, kuris, nepriklausomai nuo įmonės dydžio, leidžia efektyviai valdyti įvairias sandėlių operacijas: pradedant turimų atsargų kiekio kontrole ir baigiant punktualaus prekių pristatymo klientams garantija.
Kaip ir kiti Odoo moduliai, sandėlių valdymo sistema išsiskiria funkcijų, užtikrinančių sklandų, efektyvų sandėlio, o kartu – ir visos įmonės veiklos, procesų vykdymą, įvairove. Žemiau išsamiau aptariami keletas populiariausiųjų.
Tai – Odoo funkcija, leidžianti realiu laiku matyti tikslų turimų prekių kiekį, pastarųjų sandėliavimo vietą bei kitą susijusią informaciją, reikalingą, siekiant išvengti atsargų pertekliaus ar trūkumo, kuris, savaime suprantama, gali sutrikdyti visą įmonės veiklą.
Tai – funkcija, skirta efektyviam žaliavų įsigijimą planavimui. Esant atsargų papildymo būtinybei (pavyzdžiui, žaliavas sunaudojus gamyboje ar prekes išsiuntus klientams), sistema gali siųsti automatinius pranešimus apie atsargų papildymo būtinybę.
Tai – viena iš svarbiausių Odoo sandėlių valdymo funkcijų, apimanti visas tarpines „stoteles“ tarp prekių įvežimo – išvežimo. Tai yra – prekių priėmimas, saugojimas, parinkimas, pakavimas, išsiuntimas. Viename iš minėtų procesų įvykus bet kokiam pokyčiui, informacija automatiškai atnaujinama, taip sumažinant galimų klaidų tikimybę bei užtikrinant prekių srauto sklandumą. efektyvumą.
Tai – funkcija, leidžianti greitai ir paprastai priimti bei vykdyti užsakymus, stebėti jų būseną bei atlikti visus kitus veiksmus, užtikrinančius efektyvų šio proceso vykdymą.
Žinoma, tai – tik nedidelė dalis galimybių, kurias techniškai pajėgus suteikti verslo valdymo sistemos Odoo modelis „Atsargos“. Susisiekime jau dabar ir kartu aptarkime, kokių verslo valdymo programos sprendimų reikia būtent Jums.
Tiek tarptautinėje, tiek Lietuvos rinkoje yra prieinama ne viena ERP sistema. Taigi, verslo įmonių atstovai šiuo klausimu turi plačią pasirinkimo laisvę. Kita vertus, alternatyvų įvairovė kartu yra ir didelė atsakomybė, sprendžiant, koks verslo procesų valdymo sprendimas yra tinkamiausius individualiu atveju.
Žemiau išskirti pagrindiniai valdymo sistemos Odoo privalumai, universaliai pritaikomi, kalbant tiek apie sandėlių valdymą, tiek ir kitus įmonės procesus (buhalterija, gamyba, elektroninė prekyba ir kita).
Pasitelkus Odoo automatizavimą, duomenų, susijusių su sandėlio veikla ar kitais įmonės procesais, nebereikia vesti ranka. Tai – labai svarbus niuansas, gerokai sumažinantis klaidų, atsirandančių dėl žmogiškojo faktoriaus ar kitų veiksnių, tikimybę.
Naudojantis Odoo, visi reikiami duomenys yra gaunami realiu laiku. Vadinasi, atsakingi darbuotojai gali dirbti savo tiesioginį darbą, o ne gaišti laiką, ieškodami informacijos ar norėdami įsitikinti, jog pastaroji iš tiesų yra tiksli.
Odoo sandėlių valdymo sistema yra integruota su kitais šios ERP moduliais (pirkimų, pardavimų, gamybos ir kita). O tai, savaime suprantama, lemia sklandesnį ir greitesnį darbą.
Tiek Odoo sandėlių valdymo sistema, tiek ir kiti šios ERP sistemos moduliai pasižymi paprastu, intuityvu valdymu. Vadinasi, darbas su šia sistema neturėtų sukelti didesnių problemų net ir tada, jei iki šiol buvo naudojamasi kita verslo valdymo sistema. Žinoma, iškilus bet kokiems klausimais, susijusiems su Odoo veikimu, „Sandas“ komanda visada pasiruošusi profesionalią konsultaciją.
Odoo verslo valdymo sistema – lankstus sprendimas, kurį galima pritaikyti, nepriklausomai nuo įmonės veiklos srities ar dydžio. Galima rinktis tik individualiai Jums aktualias funkcijas (atsiradus poreikiu – ateityje įdiegti naujas), kurios, savaime suprantama, gerokai skiriasi, kai kalbama apie mažą įmonę, disponuojančią nedideliu kiekiu prekių ar didelius verslus, turinčius milžiniškus sandėlius bei susiduriančius su įvairių pastarųjų valdymo funkcijų būtinybe.
Lankstumas, su kuriuo glaudžiai susijęs efektyvus verslo valdymas, ne tik leidžia išvengti ERP apkrovimo nereikalingomis funkcijomis, bet ir taupo įmonės lėšas. Mokama tik už tuos Odoo modelius, kurie yra reikalingi individualiu atveju.
Taigi, Odoo sandėlių valdymo sistema – išmanus sprendimas, leidžiantis gauti visą reikiamą informaciją realiu laiku ir, tuo remiantis, priimti tinkamiausius sprendimus, susijusius ir su kitais įmonės procesais, taip garantuojant maksimalų vykdomos veiklos efektyvumą.
Ir Jums aktualu funkcionalios, inovatyviai valdomos Odoo verslo valdymo sistemos diegimas? O gal, šią jau naudodami, susiduriate su kokiais nors iššūkiais? Jau dabar susiekite su „Sandas“ profesionalų komanda. Mes – patikimi, ilgametę patirtį turintys Odoo partneriai, teikiantys šios verslo valdymo sistemos diegimo, priežiūros ir kitas susijusias paslaugas.