(Lietuvių) Kaip OpenERP gali pagelbėti kasdieniame darbe?

Žemiau pateikiamas šąrašas problemų, su kuriomis susiduria įmonės kasdienėje veikloje ar ieškodamos verslo valdymo programinės įrangos šioms problemoms spręsti.

Didelis duomenų srautas – vykdant elektroninę ar/ir mažmeninę prekybą reikia suvaldyti visą informacijos srautą (užsakymus, sąskaitas-faktūras, sutartis, aptarnavimo klausimus ir kaupti duomenis apie potencialius klientus bei neįvykusių pardavimų priežastis). Dažnai dėl žmogiškųjų resursų stokos ši informacija neįvertinama ir priimant sprendimus remiamasi intuicija. OpenERP duomenys cirkuliuoja vienoje sistemoje, todėl nesidubliuoja yra tvarkingi ir gali būti analizuojami įvairiais pjūviais.

Darbo vietų ribojimas – dėl finansinio pajėgumo stokos įsigijus verslo valdymo programinę įrangą dažnai taupoma darbo vietų skaičiaus sąskaita. Tai sąlygoje nuolatinius nepatogumus jungiantis ir atsijungiant prie sistemos, skirtingų darbuotojų veikla yra susijusi, todėl prarandama galimybė matyti visus aktualius duomenis (realius sandėlio likučius, siunčiamas ir gaunamas prekes, užsakymo įvykdymo procesą) ar tiesiog vadybininkui išrašyti sąskaitą-faktūrą. Taip pat nesuteikiama prieiga pastoviems klientams, kurie nori matyti užsakymo progresą. Gaištamas laikas tais pačiais klausimais nuolat komunikuojant telefonu ar el. paštu.

Kelių sistemų naudojimas – taupumo sumetimais įmonės dažnai naudoja kelias skirtingas itin pigias arba atviro kodo programas, kurios nėra pritaikytos konkrečiai jų poreikiams ir tarpusavyje nekomunikuoja. Dėl to tenka suvedinėti tuos pačius duomenis kelis kartus (kliento duomenis, prekės kortelė, sandėlio likučiai, tiekėjai ir pan). Tokie duomenys sunkiai prieinami, greitai pasensta ir nesukuria analizavimo galimybių.

Komunikacija tarp padalinių – dažnai vadybininkai nežino kokia situacija sandėlyje, ar prekių yra, ar jau supakuotos ir išsiųstos klientas. Sandėlininkai nežino kurios prekės rezervuotos, o kurių klientas atsisakė, o tiekimo vadybininkui sunku numatyti būsimą prekių poreikį. Komunikacija tarp darbuotojų ir padalinių vyksta sklandžiai, nes visi gali matyti realiu metu jiems aktualius duomenis.

Verslo apskaita ir procesų kontrolė – duomenų išsiskaidymas per visą įmonę neleidžia efektyviai matuoti veiklos pelningumo, sąnaudų ir pridėtinių išlaidų. Vieningos sistemos naudojimas sukuria neribotas ataskaitų galimybes.

Diegimo, palaikymo kaina ir duomenų bazių sk. ribojimas – licencijos ir darbo vietų skaičiaus kainos dažnai būna prieinamos tik didelėms įmonėms. Sistema kuriama atviro kodo verslo valdymo sistemos OpenERP pagrindu, todėl nėra įsigijimo licencijos, darbo vietų skaičiaus ir duomenų bazių sk. ribojimo. Palaikymo kaina – nuosavybinė programinė įranga turi savo specialistus, kurių paslaugos dažnai būna itin brangios.

Priklausomybė nuo vieno teikėjo – pasirinkus verslo valdymo sistemą klientas tampa priklausomas nuo jos įdiegėjo ir negali iškilus nesutarimams pasirinkti kito partnerio. Klientas nepriklauso nuo vieno tiekėjo, nes prekybos valdymo sistema kuriama Phyton programavimo kalba, kurią gali įsisavinti ir palaikyti sistemą kiekvienas programuotojas.